tirsdag 24. mars 2009

Det er visst håp likevel...

.... om at det snart er vår. I dag skin sola og fuglane syng(det gjorde dei forresten søndag og i snødrevet.Eg har vore litt spent på om løkane som eg planta seint i haust kom til å overleve sia mange av dei var begynt å spire når eg planta dei.I dag fann eg iallfall ein som det er liv i så er det berre å håpe at resten og kjem.

Det er vel snart på tide å så frø og. Må visst stad å få tak i litt meir for det er no litt stussleg med berre denne !



3 kommentarer:

Linda sa...

jippi løkane groooor!!! dette har eg venta på heilt sidan du planta dei! var jamment bra det gjekk fint!

forresten, tusen takk altso, dåkke sendte styggeveiret ned her.. vi har hatt regn, sludd og satans kald vind i 2 dagar nå.. ikkje mykje fornøgd nei..

Orlaug sa...

Åja, visst er det håp.....
har sådd litt, eg òg. Noko ser bra ut og noko ser litt pjusk ut......jaja, det skal no prøvast.
Ha det so bra!

Turid sa...

Takk for kommentar- jo da vi har vinter no, men det er jammen ikke rare greiene med sne vi har hatt til nå.
Så er det to dager med mildvær , så er det borte.
Har ikke vår her til vanlig, det skifte så fort , å grønt blir det over natta.
Men vi er glad for sneen , påska vet du.