søndag 9. oktober 2011

Hyttehelg.

Sjølv om veirmeldingane var dårlege så reiste vi på hytta fredag ettermiddag. Det var regn og vind og sludd heile fredagskvelden og lørdag morgon var det snø då vi stod opp.Lørdag ettermiddag kom veiret seg så vi kunne ta oss ein tur ut.
I dagtidleg vakna vi til regn og mykje vind igjen. Ikkje mykje freistande å gå ut nei.

Så nesten heile helga vart det sofasitting og strikking. Strikka mest på eit Nepalteppe, men når eg vart lei av det så bytta eg til



eit par lange sokkar.

I dag hadde eg opprydding i hyttegarnet mitt og då fann eg nokre oldemorruter som eg har hekla for lenge sidan. Så då fann eg ut at eg skal hekle eit Nepalteppe av alle smårestane. Gjorde klar litt restar til neste hyttetur så då blir det hekling av oldemorruter.Kanskje neste helg ?













2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Du hadde mange fine ting å variere med der du satt og strikket!
God høst!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Flittig som alltid og masse flott på pinnene. En inspirasjon å se.