lørdag 25. juli 2009

Jau, det er liv i meg.

Dei siste vekene har eg hatt nok med å gå på jobb,men no er det 3 veker ferie og det skal bli GODT !!! Ingen planar er lagt så det blir ein roleg ferie der vi gjere det vi har lyst til.I dag går vi ein tur på hytta og blir til i morgon. Vis eg får arbeidslyst så skal eg måle litt på skåpet som vi tok opp tidlegare i sommar.
Bilda her er av eit fløytesett eg kjøpte på QXL i vår.Tykte det var så fint at eg MÅTTE BERRE HA DET!!!! Det var det fleire som tenkte og,så det vart litt dyrt men eg vann !


2 kommentarer:

Linda sa...

hehehe fiiiine hønesettet ditt!!! det er eit digert loppemakred borte med leikeplassen no.. kjem du med første fly?;)

kos dåkke på hytta!!! berre eit par dagar til dåkke får en virvelvind uten sidestykke til gards no, best dåkke kvile dåkke men de han sjansen...;)

Orlaug sa...

Flott sett!
Godt du har ferie....
snakkast på Biri..