mandag 27. september 2010

Lite blogging men mykje strikking.

Kjem liksom ikkje i gong igjen med blogginga etter den lange pausen eg hadde i sommar. No får eg ta meg skikkeleg sammen og gjere eit nytt forsøk. Men om eg ikkje har blogga så har eg strikka. Fekk eit lite hint om at borneborna måtte ha sokkar til vintren og då fann eg fram kassen med restar og det har eg mykje av.

her er først OSCAR sine.
KEVIN

GWEN

Så 6 par til ei lita jente som eg ikkje er bestemor til men som ikkje har nokon som strikkar til seg.
Eg fekk brukt 785 g med restegarn av Silja og Sisu, så det har minka godt i restekassen min.


OLIVER .
Dei er såpass store at der brukte eg ikkje restar. Dei er strikka i Labbetuss,Silja ogRagg soft.







9 kommentarer:

LivM sa...

Wow, det var litt av en produksjon. Her blir det mange varme føtter til vinteren!

Mormor sa...

Du store min, for en produksjon ! Forstår jo at ikke du får blogga, som bare strikker.

Orlaug sa...

30 par!
Herlega London!
Skjønar godt at det må bli lite med blogging hjå deg...

Orlaug sa...

30 par!
Herlega London!
Skjønar godt at det må bli lite med blogging hjå deg...

Stubbetufsa sa...

For noen skjønne hauger med lester!
Lykkelige barn når kulda kommer!

Siri @ Strikk og tøys sa...

Wow! Imponert over produksjonen! Dette er jo bare de beste lestene en kan ha på seg når kulda setter inn. Kjempefine!

AnKa sa...

Flott blogg du har, ramla inn her skjønner du:)
Litt gøy å finne ny blogger å lese på.
BLogging skal være gøy, og har man ikke lyst å blogge lar man bare være.
For det skal være kos å blogge!:)
Mange flotte sokker du har strikka, de kommer til å varme godt på kalde tottelotta:)
Ønsker deg ei flott helg.

STRIKKEMOR(O) sa...

Imponerande sokkestrikk! Heldige barn!

Felulah sa...

Tusen takk for nydeleg fine sokkar! Eg vart hoppandes gla og Johanna vart varm! Du e toppers!