torsdag 28. august 2008

Er strikkelysta på vei tilbake ?

Nei eg veit ikkje .Men no er eg lei av å sitje kveld etter kveld med hendene i fanget.Prøvde i går og begynde på noke nytt og fann fram mønster og tråd men lenger kom eg ikkje.Så no har eg tatt fram eit av langtidsprosjekta mine. Har vel strikka på dette i 2-3-4 år . Vis eg har telt rett så har eg strikka 112 "lappar".Pus lurer visst på om han kan hjelpe til.


Eg angrar litt på at eg har brukt så mange fargar , for det vart foferdeleg "rotete". Men eg begynte på da for å få brukt opp noken av posane med restar som eg har.Kanskje eg skal ta dette med i sommarhagen ikveld.
Men når eg snur det så blir eg litt mismodig .Sjå på alle trådane som skal festast !!!. Fleire hundre og fleire blir det. Tenk om eg hadde festa dei etterkvart !!!




4 kommentarer:

Linda sa...

åh stilig mamma!!!

eg e en kløppar til å feste trådar.. det er drepande kjedeleg, men åh so godt når det er gjordt..

Syns det var fint med masse fargar eg... friskt og flott!

Orlaug sa...

Flott fargerikt teppe.
Eg begynte òg på eit slikt, men
det ligg vel i skapet med alt det andre halvferdige..

Mormor sa...

Friske fine farger, riktig til å bli glad av. Men jeg tror kanskje ikke pus er den riktige til å hjelpe deg å feste tråder :-)

Ingrid sa...

Nei han håpar vel at teppet er til han