fredag 29. mai 2009

Langhelg !!!!

Ja og det skal bli godt.Vi har bestemt oss for at no får ved vere ved, dam vere dam for vi reiser på hytta.Det blir første turen i år og eg gledar meg !!!Har pakka masse mat,vin og alt vi trenge. Der har vi ikkje vekkarklokke så vi kan sove så lenge vi vil. Vi skal no ikkje berre late oss heller for heile hytta skal vaskast frå topp til tå og når vi er ferdig med det skal vi sitje på verandaen med vinglaset og høyre på fuglesongen.Truleg kjem vi ned igjen søndag for i dag kom det noko spennande i posten som vi skal jobbe med mandag. GOD PINSE OG SÅ HÅPAR EG ALLE FÅR FLOTT VEIR OG KAN NYTE HELGA !!!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ei skikkeleg fri helg på hytta.....nesten i allefall, vasking og vasking er ikkje heilt fri i mine auge. Ja eg kosar meg med dammen..... og eg ventar på sjå dammen din ferdig. Gedar meg. Ha ei fin helg på hytta.

Linda sa...

God tur!!!
kos dåkke kjempemasse, det har dåkke so absolutt fortjent!!!