onsdag 5. august 2009

Litt bilder til Mamma Linda.

Søndag tok vi ein tur i skogen.Vi kunne ikkje gå til gapahuken fordi der er så mykje maur,så vi fann oss ein anna stad uten maur.
Gutane samla ved til bålet.


Og så vart det grilling.






Etter grillinga gjekk dei laus på småskogen med øks og sag.Chris fann seg eit litt større tre som han ville prøve seg på.

Og med litt hjelp frå Besten så klarte han og få det overende.Er godt fornøgd med seg sjølv her.


Eg heldt for det meste på med dette.
Mandag pakka vi sekkane eg reiste på hytta.Blåbæra er modna så det vart litt plukking av bær.

Tysdag fekk vi lyst å fiske,så då pakka vi fiskeutstyr,drikke og litt kjeks og gjekk til Lommetjønna.

Oliver fekk fisk nesten på første kast.


Chris måtte jobbe lenge men til slutt så beit det ein fisk på kroken.Og med litt hjelp frå Besten igjen så fikk han den på land.


Eg sat for det meste på ei tue og strikka.

Og til kvelds vart det fisk og flintsteik.

















3 kommentarer:

Ingun sa...

Hyggelige bilder. Slik bestemor vil jeg bli også;-)

Linda sa...

Hurra for bilder! ser ut til at han storkosar seg! Må le litt av deg som sit på ei tue og strikkar sokkar då, eg hadde sikkert gjordt AKKURAT det same!;)

Strikkebesta sa...

Kos med bornrborna på besøk, ser ut som de har gode dagar med kjekke aktivitetar:) Og strikking er alltid avslappande!