onsdag 2. desember 2009

Fridag og besøk.

Annakvar onsdag har eg fri i og dag var ein sånn dag.Hadde tenkt å sove lenge og berre slappe av men den som bråvakna kl ti over fem og var heilt sikker på at eg hadde forsove meg det var eg.
Etter litt fram og tilbake klarte mannen i huset og overbevise meg om at det var fridagen min så då var det berre å tusle seg til sengs igjen.
Utpå dag kom Oliver på besøk.Han hadde fri frå barnehagen og ville gjerne opp her.Han hadde på seg "jul i svingen-hua"som eg strikka til adventskalendaren.
Vi har bittelitt snø så kjelken måtte leitast fram og prøvast og så måtte han herje litt med Bella og som vanleg så er ho heilt med på leiken.

2 kommentarer:

Linda sa...

so koseleg å ha barnebarn på besøk. men ikkje så kjekt å bråvakne og tru at ein har forsove seg.

Linda sa...

snøøøø!!!! iiik!!!

herlige Olli, han hadde no fått seg fine hue!!;)