tirsdag 7. desember 2010

Adventspakke.

Sjølv om den yngste i huset er 17 år så fann eg ut at sidan ho bur så langt heimafrå så måtte ho få adventskalendar.
Og som vanleg så kom eg på det altfor seint. Planen var å strikke 24 ting , men det klarte eg ikkje(sjølv om eg fekk hjelp av eine storesøstra hennar som strikka 3-4 ting).
Så noken få ting måtte kjøpast. Eg kjem til å legge ut bilder av det eg har strikka etter kvart som det blir pakka ut.
Det første er desse sokkane. Sidan Nina er ein stor Harry Potter-fan så må desse sokkane passe godt. No har eg aldri sett ein Harry Potter-film så har eg ikkje peiling på namn eller noko ,men sjølv kalte ho dei Ravnklo-sokkane.
Dei er strikka i Silja og fuglen og bokstaven bak på hælen sydde eg på til slutt. Mønsteret fann eg på Ravelry.


Ingen kommentarer: