lørdag 30. januar 2010

Oliver sin nye gensar.

Oliver trengte ny gensar for den eg strikka i fjor var altfor liten.Hadde bestemt meg for at det skulle vere raglanfelling på den for å sleppe den forbaska monteringa.Men då eg såg dette mønsteret så gløymde eg all raglanfelling ,for denne må vere heilt perfekt til ein som fekk sitt første snøbrett då han ikkje var stort meir enn to år.Mønsteret er i ein Smartkatalog og den er strikka i Smart.
Var litt redd for at den skulle vere litt liten ,men som de ser så passar den heilt flott.Trur han likte den for han ser bra fornøgd ut her.


7 kommentarer:

Orlaug sa...

Ja, den MÅ han no like......kjempeflott!!

Rosa sa...

Knallfin gensar til ein flott gut!

Sidselsidserk sa...

Kjempeflott genser til en flott gutt!!

Linda sa...

KJempe fin gensar til ein fin gut.

Strikkebesta sa...

Klart han er fornøgd! Ein flott vintergenser som både Oliver min og Iver min hadde likt:) Sist nemnde er minsteguten min (på 20 år) som er glad i å stå på snowboard.

Jammen er du rask med pinnane, eg har ikkje fått kommentert dei fantastiske lestane i forrige innlegg før du har nytt produkt å blogge om! God søndag til deg!

Linda sa...

Kjempefott, både gensaren og guten!!

(og skåpet i bakgrunnen med alle dei flotte muggane!!! eg gler meg til dåkke kjem hit igjen og vli skal leite etter loppemarked!!!)

Maret sa...

Kjempefin gensat til ein staut liten kar..
Denne berre må han like..