torsdag 30. april 2009

Nett som på Biri

Det tar visst ikkje slutt på loppemarkeda her nede. Idag har vi vore på eit som var like stort som Mjøsmarknaden brukar å vere.Dei feirar dronninga si her nede i dag så alle har fri .Det var tjukt av folk overalt så vi har gått i "kø" i heile dag.Det er nok ikkje rette staden å gå vis ein ser etter norsk porselen som eg alltid leitar etter men her var alt muleg av andre ting. fine dokkestolar.

Eg har fleire gamle dokker heime som kunne passe til dei så denne skal eg ha med heim.Veit ikkje heilt korleis eg skal få den med. Tenkte på å demontere den og sette den sammen igjen heime ,men den er nok for godt limt så det går ikkje.Muleg den går i handbagasjen . Siste utvei blir å sende den i posten.


Salt og peparbøssesamlinga mi vart utvida med desse.Vi har gått laangt i dag så no er det føtene på bordet og rødvin i glaset.





3 kommentarer:

Orlaug sa...

Fy søren, detta såg kjekt ut....
heldiggris!!!!
Jaja, får satse på Biri, eg.....

Linda sa...

ping ping!

håpar de kom dåkke heim velberga i natt.... ;)

Rosa sa...

Åh, DETTA såg morro ut!